ایرادات مربوط به شاسی و کوپلینگ معدن مس

اطلاعات پروژه

عنوان پروژه: ایرادات مربوط به شاسی و کوپلینگ معدن مس
نام شرکت: معدن مس
تاریخ شروع: 30 مرداد 1402
طول مدت انجام: 7
الان رای بدهید!
0.0/5 (0 رای)
  • generator-chassis.jpg

یکی از مشکلات دیزل ژنراتور ها، هواگیری آن می باشد. که باعث می شود دیزل ژنراتور دیر روشن شود، یا اصلا روشن نشود. روش هواگیری دیزل ژنراتور با توجه به نوع و مدل آن متفاوت است. موتور های ECU دار احتیاج به هواگیری ندارند، موتور هایی که پمپ گازوییل مکانیکی دارند، با تمام شدن سوخت، معمولا احتیاج به هواگیری دارند. برای هواگیری یک یا چند پیچ، روی پمپ یا شیلنگ های ورودی و خروجی پمپ قرار دارد، که باید آنها را شل کرده و پمپ دستی را بزنیم، تا هوا خارج شود. اگر دیزل ژنراتور پمپ دستی نداشته باشد، مجبور می شویم سطح گازوییل را (توسط یک ظرف) بالاتر از سطح موتور بیاوریم، و دیزل ژنراتور را پس از هواگیری روشن کنیم، تا هوای گیر افتاده در پمپ گازوییل خارج شود. پس از هواگیری دیزل ژنراتور، آلارم ها را چک کنید، اگر مشکل حل نشده بود از کارشناسان شرکت کمک بگیرید. برای حل مشکل هواگیری، می توان با تعبیه یک سنسور سطح سوخت، قبل از اینکه سوخت تمام شود، دیزل ژنراتور را خاموش کرد.

 

تعمیر سیستم هوا رسانی دیزل ژنراتور

وظیفه این سیستم تامین هوای مورد نیاز موتور است، هوا پس از عبور از فیلتر هوا، آلودگی های هوا گرفته شده، سپس وارد توربو شارژر می شود. توربو شارژر دستگاهی است که با جریان گاز های خروجی از دیزل کار می کند، و مانند یک کمپرسور، هوای ورودی را تا فشار معینی فشرده کرده، که این عمل باعث افزایش راندمان موتور می شود. سپس هوای فشرده وارد منیفولد هوا می گردد و از آنجا به صورت تعادل بین پیستون ها تقسیم می شود. در برخی از مدل های دیزل، برای گرم کردن هوای ورودی، راحت تر استارت خوردن موتور در فصل سرما، از هیتر هایی در مسیر هوای ورودی استفاده می گردد.

 

دیدگاه خود را بگذارید